Zone of Truth
2nd-level Enchantment
زمان اجرا: 1 اکشن
بُرد: 60 فوت
اجزاء: V، S
مدت: 10 دقیقه
منطقهای جادویی ایجاد میکنید به شکل یک کره با شعاع 15 فوت به مرکز نقطهای به انتخاب شما در برد اسپل، که مقابل فریبکاری محافظت میشود. تا زمانی که اسپل به پایان برسد، موجودی که برای اولین بار در یک نوبت وارد منطقه اسپل میشود، باید یک Charisma Saving Throw انجام دهد. در صورت شکست، موجود در حالی که در ناحیه اسپل است نمیتواند عمدی دروغ بگوید. شما میدانید که هر موجود در تاس نجات خود موفق شده یا شکست خورده است.
یک موجود تحت تاثیر از اسپل آگاه است و بنابراین میتواند از پاسخ دادن به سوالاتی که معمولا به آنها با دروغ پاسخ میدهد اجتناب کند. چنین موجوداتی میتوانند تا زمانی که در محدوده حقیقت باقی میمانند در پاسخهای خود طفره بروند.
Classes: Bard, Cleric, Paladin
Subclasses: Crown Paladin, Devotion Paladin, Divine Soul Sorcerer, Monster Slayer Ranger, Order Cleric