Suggestion
2nd-level Enchantment
زمان اجرا: 1 اکشن
بُرد: 30 فوت
اجزاء: V، M (زبان مار و یا کمی شانه عسل یا یک قطره روغن شیرین)
مدت: تمرکز، تا حداکثر 8 ساعت
دورهای از فعالیت را پیشنهاد میکنید (محدود به یک یا دو جمله) و به طور جادویی بر موجودی که میتوانید در برد اسپل مشاهده کنید و میتواند شما را بشنود و درک کند، تاثیر میگذارید. موجوداتی که نمیتوانند شیفته (Charmed) شوند از این اثر مصون هستند. پیشنهاد باید به گونهای بیان شود که دوره فعالیت منطقی به نظر برسد. درخواست از موجود برای خنجر زدن به خود، پرتاب خود بر روی نیزه، قربانی کردن خود یا انجام هر عملی که آشکارا مضر است، اسپل را خاتمه میدهد.
هدف باید یک Wisdom Saving Throw انجام دهد. در صورت شکست، دوره فعالیتی که شما توضیح دادید را تا حد امکان دنبال میکند. فعالیت پیشنهادی میتواند برای کل مدت اسپل ادامه یابد. اگر فعالیت پیشنهادی را بتوان در زمان کوتاهتری تکمیل کرد، اسپل زمانی پایان مییابد که هدف کاری را که از او خواسته شده را به پایان برساند.
همچنین میتوانید شرایطی را مشخص کنید که در طول مدت اسپل باعث آغاز فعالیت خاصی شود. برای مثال، ممکن است پیشنهاد کنید که یک شوالیه اسب جنگی خود را به اولین گدایی که ملاقات میکند بدهد. اگر شرط قبل از انقضای اسپل برآورده نشود، فعالیت انجام نمیشود.
اگر شما یا هر یک از همراهان شما به هدف آسیب برسانید، اسپل به پایان میرسد.
Classes: Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Subclasses: Aberrant Mind Sorcerer, Arcane Trickster Rogue, Eldritch Knight Fighter, Knowledge Cleric