Alter Self
2nd-level Transmutation
زمان اجرا: 1 اکشن
بُرد: خود
اجزاء: V، S
مدت: تمرکز، تا 1 ساعت
شکل متفاوتی را بخود میگیرید. هنگام اجرای اسپل یکی از گزینههای زیر را انتخاب کنید، که تاثیرات آن برای مدت زمان اسپل ادامه دارند. در حالی که اسپل فعال است، میتوانید با یک اکشن اثر یکی از گزینهها را غیرفعال کنید و مزایای گزینه دیگری را دریافت کنید.
سازگاری با آب. بدن خود را با یک محیط آبزی تطبیق میدهید، آبشش درمیآورید و انگشتانتان به هم میپیوندند. میتوانید زیر آب نفس بکشید و سرعت شنا برابر با سرعت راه رفتن خود بدست میآورید.
تغییر ظاهر. شما ظاهر خود را دگرگون میکنید. تصمیم میگیرید چه شکلی باشید، از جمله قد، وزن، ویژگیهای صورت، صدا، طول مو، رنگ و در صورت وجود، ویژگیهای متمایز. میتوانید خود را به عنوان عضوی از نژاد دیگر نشان دهید، گرچه تغییر فقط ظاهری است و تواناییهای شما را تغییر نمیدهد. همچنین، نمیتوانید به شکل موجودی با اندازه متفاوت از خود ظاهر شوید و شکل اصلی شما همیشه ثابت میماند. به طور مثال، اگر دو پا دارید نمیتوانید از این اسپل برای چهار پا شدن استفاده کنید. در هر زمان در طول مدت اسپل، میتوانید با استفاده از اکشن خود ظاهر خود را دوباره از این طریق تغییر دهید.
سلاح طبیعی. پنجه، دندان نیش، خار، شاخ یا یک سلاح طبیعی متفاوت را به انتخاب خود رشد میدهید. حملات بدون سلاح شما 1d6 آسیب Bludgeoning، Piercing یا Slashing وارد میکنند (با توجه به سلاح طبیعی انتخابی شما) و شما در حملات بدون سلاح مهارت دارید. علاوه بر این، سلاح طبیعی جادویی است و به مقدار 1+ به تاس حمله و آسیب آن اضافه میشود.
Classes: Artificer, Sorcerer, Wizard
Subclasses: Alchemist Artificer, Arcane Trickster Rogue, Clockwork Soul Sorcerer, Eldritch Knight Fighter, Moon Druid